1. Ar mano įrenginiui galioja garantija?

Įrenginio garantija skaičiuojama nuo įsigijimo datos. Terminas nurodomas prekės pirkimo dokumentu. Jei pirkimo dokumento neturite, galioja gamintojo numatyta garantija.



2. Kur rasti kompiuterio serijos numerį?

Kompiuterio serijos numerį galite rasti: ant įrenginio dugno esančio lipduko, po kompiuterio baterija, pirkimo dokumente, ant gamyklinės pakuotės, BIOS'e.



3. Kokioms prekėms kurjerio paslauga suteikiama nemokamai? Kokiuose miestuose?

Garantinėms prekėms, kurių aptarnavimą atliekame kaip gamintojo autorizuotas serviso centras. Autorizuotų prekių sąrašą galite rasti čia http://servisaict.lt/lt-lt/authorized-service.

Kurjerio paslauga yra taikomas TIK atlikus gedimo registraciją internetu ir galioja visuose miestuose išskyrus Kauną ir Vilnių.

Visas kitas prekes į servisą turite pristatyti patys.



4. Kiek laiko užtruks įrenginio remontas?

Įrenginio remonto trukmė priklauso nuo, ar reikės užsakyti detalę. Garantiniu atveju, detalės pristatomos per 1-4 savaites, negarantiniu - per 3- 8 savaites. Gavus detalę, remonto darbai yra užbaigiami per 2.d.d.

Jei detalę turime savo sandėlyje, remontas gali užtrukti iki 5 d.d.



5. Ar galiu laikinai atsiimti įrenginį, kol bus laukiam detalė iš gamintojo?

Pagal nustatytą gamintojo tvarką įrenginį galime grąžinti klientui tik visiškai užbaigus remontą.



6. Kur ir kaip sumokėti už suteiktas paslaugas/prekes?

Apmokėti už paslaugas/prekes galite mūsų serviso centre grynais arba mokėjimo kortele, išankstiniu pavedimu per elektroninę bankininkystę. Mokėjimus rekvizitus rasite čia http://servisaict.lt/lt-lt/contacts



7. Ar prekė bus remontuojama, keičiama, grąžinami pinigai?

Garantiniu laikotarpiu servisas atlieka garantinį aptarnavimą. Dažniausiai tai yra remontas gamintojo sąskaita. Dėl prekės keitimo ir pinigų grąžinimo rekomenduojame kreiptis į prekės pardavėją.



8. Kodėl remontas/diagnostika yra mokami, jei mano įrenginiui dar galioja garantija?

Mokestis už diagnostiką ir transportavimą gali būti taikomas (jei šios paslaugos bus suteiktos) tokiais atvejais:

  • gedimas ne dėl gamintojo kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto;
  • joks gedimas nepasitvirtina;
  • gedimas dėl netvarkingos/neoriginalios OS;
  • klientas atsisako garantinio aptarnavimo ir nori tik serviso išvadų apie įrenginio būklę.

Diagnostikos kaina 19 Eur su PVM. Transportavimo išlaidos - 4 Eur su PVM į vieną pusę.



9. Jei pasikeisiu kompiuterio detalę (patobulinsiu savo įrenginį) ir pažeisiu garantinį lipduką, ar man galios garantija?

Jei keisdami detalę mechaniškai nepažeisite kitų komponentų, garantija įrenginiui galios.



10. Ar išduodate įrenginius laikinam naudojimui, kol mano yra remontuojamas?

Galime pasiūlyti įrenginių nuomos paslaugą. Dėl pasiūlos ir kainos prašome kreiptis el.paštu info@servisasict.lt arba telefonu +370 37 329 000.



11. Kodėl reikia išjungti "Find my iPhone" (FMI) funkciją Apple iPhone ir iPad įrenginiuose priduodant juos į servisą?

Jei yra įjungta ši funkcija, techniškai negalime atlikti įrenginio diagnostikos ir tolimesnio aptarnavimo.



12. Kaip išjungti "Find my iPhone" (FMI) funkciją Apple iPhone ir iPad įrenginiuose?

  • pirmiausiai prisijunkite prie savo paskyros www.icloud.com;
  • atsidariusiame lange susiraskite įkoną su žaliu radaru "Find my iPhone" ir paspauskite;
  • sistema pradės ieškoti įrenginio,-ių;
  • jei FMI funkcija išjungta, sistema neturėtų rasti Jūsų įrenginio (iPhone, iPad);
  • jei FMI įjungta, įrenginys atsiras sąraše. Paspauskite ant ieškomo įrenginio (iPhone, iPad) ir tada atsiras keli pasirinkimai;
  • pasirinkite "Remove from account".

Jei vis dėlto nepavyksta atjungti, o serviso centras sako, kad Jūsų įrenginyje ši funkcija aktyvi, galite pasinaudoti šiomis nuorodmis:

Pamiršote Apple ID (el.pašto adresą) https://iforgot.apple.com/appleid

Pamiršote slaptažodį https://support.apple.com/en-us/HT201487

Kaip išjungti FMI (remove from account) https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_US



13. Per kiek laiko po remonto turiu atsiimti įrenginį?

Klientų įrenginius mes saugome 3 mėn. nuo įrenginio paruošimo atsiimti dienos. Pasibaigus šiam terminui, įrenginiai utilizuojami.



14. Kodėl atnaujinate kompiuterio operacinę sistemą (OS), jei gedimas su tuo visiškai nesusijęs?

Pagal gamintojų nustatytą tvarką, įrenginio patikros ir remonto metu yra privaloma atnaujinti įrenginio OS versiją, atstatyti gamyklinius parametrus, siekiant pašalinti įmanomus gedimą įtakojančius veiksnius.



15. Kodėl duomenų saugojimo paslauga yra mokama?

Prieš atiduodant bet kurį įrenginį techninei apžiūrai atlikti, už duomenų atsarginės kopijos pasidarymą atsako klientas. Už visą įrenginyje esančią informaciją UAB "Servisa ICT" neatsako. Duomenų perkėlimo paslaugos (jei tai įmanoma) kaina 19 Eur su PVM. Patariame pasidaryti Jums svarbių duomenų kopiją prieš pristatant įrenginį remontui.

 

Ar žinote, kad...

  • Pagal įstatymus garantija galioja tik pateikus įsigijimo dokumentą (kasos aparato čekį, pirkimo išsimokėtinai sutartį ar kt.).
  • Aušinimo sistemos profilaktiką bei remontą garantinio aptarnavimo (remonto) metu atliekame nemokamai. Patikėkite savo įrenginį profesionalams.
  • Kai kurie korpuso pažeidimai garantiniu laikotarpiu yra šalinami nemokamai.
  • Kiekvieno garantinio remonto metu testuojami VISI kompiuterio komponentai.
  • Instaliavimo ir derinimo darbai serviso centre gali būti atliekami tik legaliai įsigytai programinei įrangai!
  • Nei gamintojas, nei serviso centras neatsako už galimą informacijos praradimą atliekant serviso darbus. Periodiškai darykite svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.
  • Baterija yra eksploatacinė medžiaga, kuriai taikomas ribotas garantijos terminas. Natūralus talpumo praradimas nėra laikomas gedimu.

Garantinio serviso paslauga

Garantinio serviso paslauga Jums patogiu metu ir patogioje vietoje.