Column 1:

Column 2:

Atliekame spausdintuvų, daugiafunkcinių įrenginių garantinį/pogarantinį aptarnavimą. Pristatant įrenginį garantiniam aptarnavimui būtina turėti įsigijimo dokumentą.

Garantinis aptarnavimas neapima:

  • Nuolatinės įrenginio priežiūros, įrenginio valymo darbų;
  • Eksploatacinių medžaigų bei jų dalių normalaus susidėvėjimo:
  • Įrenginio montavimo darbų ir programinės įrangos instaliavimo;

Garantija netaikoma, jei gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės, t.y. jei įrenginys mechaniškai pažeistas, sulietas skysčiu, jei įrenginio viduje yra pašalinių daiktų, jei naudojamas netinkamas maitinimo šaltinis ar netinkama elektros instaliacija, jei naudojami neoriginalūs priedai, eksploatacinės medžiagos.

Column 3:

     

    Did You Know......

    • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
    • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
    • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
    • ALL components are testing in warranty cases.
    • Only legal operating system is installing in our service.
    • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
    • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

    Authorized service 

    Warranty and post-warranty repair service center

    Follow us