Column 1:

Column 2:

Atliekame tik A, B, C, E, G, K, M, N, S, V, Y, Z, Flex, IDEA, Miix, Yoga serijų įrenginių garantinį/pogarantinį aptarnavimą.

Garantinį aptarnavimą galime atlikti tik Europoje įsigytiems įrenginiams. Jei įrenginys buvo įsigytas kitame regione, mes galėsime pasiūlyti mokamą aptarnavimą. 

Pristatant įrenginį garantiniam aptarnavimui reikia turėti pilną komplektaciją: maitinimo šaltinį, bateriją ir kt.

Taip pat būtinas įsigijimo dokumentas (kasos čekis, pinigų priėmimo kvitas, sąskaita faktūra, išperkamosios nuomos sutartis ar kt.).

Neturint įsigijimo dokumento garantija bus skaičiuojama nuo pagaminimo datos.

Column 3:

Pasitikrinti garantijos terminą ir šalį galite gamintojo puslapyje

http://support.lenovo.com/us/en/warrantylookup

 

Ar žinote, kad...

  • Pagal įstatymus garantija galioja tik pateikus įsigijimo dokumentą (kasos aparato čekį, pirkimo išsimokėtinai sutartį ar kt.).
  • Aušinimo sistemos profilaktiką bei remontą garantinio aptarnavimo (remonto) metu atliekame nemokamai. Patikėkite savo įrenginį profesionalams.
  • Kai kurie korpuso pažeidimai garantiniu laikotarpiu yra šalinami nemokamai.
  • Kiekvieno garantinio remonto metu testuojami VISI kompiuterio komponentai.
  • Instaliavimo ir derinimo darbai serviso centre gali būti atliekami tik legaliai įsigytai programinei įrangai!
  • Nei gamintojas, nei serviso centras neatsako už galimą informacijos praradimą atliekant serviso darbus. Periodiškai darykite svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.
  • Baterija yra eksploatacinė medžiaga, kuriai taikomas ribotas garantijos terminas. Natūralus talpumo praradimas nėra laikomas gedimu.

Garantinio serviso paslauga

Garantinio serviso paslauga Jums patogiu metu ir patogioje vietoje.