Column 1:

Column 2:

Garantinį aptarnavimą galime teikti tik B, C, E, G, K, M, N, S, V, Y, Z, Flex, IDEA, Miix, Yoga serijos įrenginiams.

Priimate tik Europos sąjungos šalims pagamintus įrenginius.  Jeigu įrenginys priklauso ne ES, galime pasiūlyti tik negarantinjį aptarnavimą. 

Įrenginys turi būti pristatytas su pilna komplektacija : krovikliu, baterija ir kitais gamykliniais komponentais.

Pirkimo dokumentas reikalingas (sąskaita-faktūra, čekis)

Jeigu pirkimo dokumento nėra, įrenginio garantija skaičiuojama nuo pagaminimo datos. 

 

Column 3:

 

Ar žinote, kad...

  • Pagal įstatymus garantija galioja tik pateikus įsigijimo dokumentą (kasos aparato čekį, pirkimo išsimokėtinai sutartį, sąskaitą-faktūrą ar kt.).
  • Aušinimo sistemos profilaktiką bei remontą garantinio aptarnavimo (remonto) metu atliekame nemokamai. Patikėkite savo įrenginį profesionalams.
  • Kai kurie korpuso pažeidimai garantiniu laikotarpiu yra šalinami nemokamai.
  • Kiekvieno garantinio remonto metu testuojami VISI kompiuterio komponentai.
  • Instaliavimo ir derinimo darbai serviso centre gali būti atliekami tik legaliai įsigytai programinei įrangai!
  • Nei gamintojas, nei serviso centras neatsako už galimą informacijos praradimą atliekant serviso darbus. Periodiškai darykite svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.
  • Baterija yra eksploatacinė medžiaga, kuriai taikomas ribotas garantijos terminas. Natūralus talpumo praradimas nėra laikomas gedimu.

Garantinio serviso paslauga

Garantinio serviso paslauga Jums patogiu metu ir patogioje vietoje.

Sekite mus