Column 1:

Column 2:

Atliekame spausdintuvų, daugiafunkcinių įrenginių garantinį/pogarantinį aptarnavimą.

Kreipiantis į servisą dėl garantinio aptarnavimo reikia žinoti įrenginio serijinį numerį ir turėti įsigijimo dokumentą.

Daugeliui įrenginių taikoma on-site garantija. Tai reiškia, kad užsiregistravus remontui, problema gali būti išspręsta el.paštu, telefonu, technikas gali atvažiuoti taisyti įrenginio į vietą arba galime nemokamai užsakyti kurjerį, po remonto įrenginys taip pat būtų parsiųstas atgal.

Garantinis aptarnavimas neapima:

  • Reguliaraus įrenginio valymo, įrenginio ir jo priedų reguliavimo ir montavimo (profilaktinė priežiūra, spalvų kalibravimas), ribotos eksploatavimo trukmės dalių/medžiagų pakeitimo.
  • Darbų, kuriuos turi atlikti pats vartotojas (pvz.: eksploatacinių medžiagų pakeitimas, popieriaus paėmimo veleno valymas). Tokių darbų sąrašą gamintojas pateikia vartotojo instrukcijoje.
  • Programinės įrangos nustatymo ir konfigūravimo vartotojo vidinio tinklo aplinkoje.

Column 3:

Reikalingas tvarkykles ir atnaujinimus galite atsisiųsti iš gamintojo puslapio

http://support.lexmark.com/index?page=productSelection&channel=supportAndDownloads&locale=EN&userlocale=EN_US

 

Did You Know......

  • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
  • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
  • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
  • ALL components are testing in warranty cases.
  • Only legal operating system is installing in our service.
  • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
  • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

Authorized service 

Warranty and post-warranty repair service center

Follow us