Column 1:

Column 2:

Atliekame monitorių, televizorių garantinį/pogarantinį aptarnavimą. Pristatant įrenginį į servisą reikia turėti įsigijimo dokumentą ir pardavėjo užpildytą LG garantinę knygelę.

Monitorių, kurie buvo pagaminti nuo 2013 metų, garantinio aptarnavimo mūsų servisas neatlieka.

Column 3:

Papildoma techninę pagalbą dėl savo įrenginio galite gauti gamintojo puslapyje. Čia taip pat galite užregistruoti įrenginį gamintojo sistemoje, tuomet galėsite naudotis paslaugomis, teikiamomis atsižvelgiant į Jūsų poreikius

http://www.lg.com/lt/parama

 

Ar žinote, kad...

  • Pagal įstatymus garantija galioja tik pateikus įsigijimo dokumentą (kasos aparato čekį, pirkimo išsimokėtinai sutartį, sąskaitą-faktūrą ar kt.).
  • Aušinimo sistemos profilaktiką bei remontą garantinio aptarnavimo (remonto) metu atliekame nemokamai. Patikėkite savo įrenginį profesionalams.
  • Kai kurie korpuso pažeidimai garantiniu laikotarpiu yra šalinami nemokamai.
  • Kiekvieno garantinio remonto metu testuojami VISI kompiuterio komponentai.
  • Instaliavimo ir derinimo darbai serviso centre gali būti atliekami tik legaliai įsigytai programinei įrangai!
  • Nei gamintojas, nei serviso centras neatsako už galimą informacijos praradimą atliekant serviso darbus. Periodiškai darykite svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.
  • Baterija yra eksploatacinė medžiaga, kuriai taikomas ribotas garantijos terminas. Natūralus talpumo praradimas nėra laikomas gedimu.

Garantinio serviso paslauga

Garantinio serviso paslauga Jums patogiu metu ir patogioje vietoje.

Sekite mus