Column 1:

Column 2:

Atliekame monitorių, televizorių garantinį/pogarantinį aptarnavimą. Pristatant įrenginį į servisą reikia turėti įsigijimo dokumentą ir pardavėjo užpildytą LG garantinę knygelę.

Monitorių, kurie buvo pagaminti nuo 2013 metų, garantinio aptarnavimo mūsų servisas neatlieka.

Column 3:

Papildoma techninę pagalbą dėl savo įrenginio galite gauti gamintojo puslapyje. Čia taip pat galite užregistruoti įrenginį gamintojo sistemoje, tuomet galėsite naudotis paslaugomis, teikiamomis atsižvelgiant į Jūsų poreikius

http://www.lg.com/lt/parama

 

Did You Know......

  • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
  • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
  • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
  • ALL components are testing in warranty cases.
  • Only legal operating system is installing in our service.
  • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
  • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

Authorized service 

Warranty and post-warranty repair service center

Follow us