Column 1:

Column 2:

Atliekame nešiojamų, stacionarių, planšetinių kompiuterių, monitorių  garantinį/pogarantinį aptarnavimą.

Pristatant įrenginį garantiniam remontui reikia turėti pilną komplektaciją: maitinimo šaltinį, bateriją ir kt.

Taip pat būtinas įsigijimo dokumentas (kasos čekis, pinigų priėmimo kvitas, sąskaita faktūra, išperkamosios nuomos sutartis ar kt.).

Neturint įsigijimo dokumento garantija bus skaičiuojama nuo pagaminimo datos.

Column 3:

Reikalingus atnaujinimus, tvarkykles galite parsisiųsti iš gamintojo puslapio

http://www.msi.com/service/download/

     

    Did You Know......

    • Warranty valid only with purchase document (invoice, cheque and etc.).
    • In warranty repair cooling system cleaning/ repair are for free. 
    • Some case, frame, housing damages are approved by warranty.
    • ALL components are testing in warranty cases.
    • Only legal operating system is installing in our service.
    • Manufacturer and service center are not responsible for data loss. Periodically make data Back Up to another media.
    • Battery has a limited warranty period. You can always check battery's warranty period in manual. Natural capacity decrease is a normal process

    Authorized service 

    Warranty and post-warranty repair service center

    Follow us