Column 1:

Column 2:

Atliekame televizorių, DVD ir Blu-ray grotuvų garantinį/pogarantinį aptarnavimą.

Pristatant įrenginį garantiniam aptarnavimui reikia turėti įsigijimo dokumentą (kasos čekis, pinigų priėmimo kvitas, sąskaita faktūra, išperkamosios nuomos sutartis ar kt.).

Column 3:

Reikalingus atnaujinimus, tvarkykles ir kitą reikalingą informaciją rasite gamintojo puslapyje:

Televizoriams:

http://support.toshiba.com/support/products?cat=Televisions

DVD, Blu-ray grotuvams:

http://support.toshiba.com/support/category?pid=2797338&cname=DVD%20&%20Blu-ray

 

Ar žinote, kad...

  • Pagal įstatymus garantija galioja tik pateikus įsigijimo dokumentą (kasos aparato čekį, pirkimo išsimokėtinai sutartį ar kt.).
  • Aušinimo sistemos profilaktiką bei remontą garantinio aptarnavimo (remonto) metu atliekame nemokamai. Patikėkite savo įrenginį profesionalams.
  • Kai kurie korpuso pažeidimai garantiniu laikotarpiu yra šalinami nemokamai.
  • Kiekvieno garantinio remonto metu testuojami VISI kompiuterio komponentai.
  • Instaliavimo ir derinimo darbai serviso centre gali būti atliekami tik legaliai įsigytai programinei įrangai!
  • Nei gamintojas, nei serviso centras neatsako už galimą informacijos praradimą atliekant serviso darbus. Periodiškai darykite svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.
  • Baterija yra eksploatacinė medžiaga, kuriai taikomas ribotas garantijos terminas. Natūralus talpumo praradimas nėra laikomas gedimu.

Garantinio serviso paslauga

Garantinio serviso paslauga Jums patogiu metu ir patogioje vietoje.